Toggle navigation
IT-1920x315_(1)

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Garantikursus
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

Hold

Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 49
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 5
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 10
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 14
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 19
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 23
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter

Om forløbet

ah2018_1077(1)

Få et forspring via de sociale medier

Er det dig, der står for at opdatere jeres sociale medier? Eller kunne du tænke dig at komme til det? På dette kursus får du viden, tips og tricks til professionel brug af sociale medier som kanal til at kommunikere med eksisterende og nye kunder. Du lærer bl.a. at udvælge og anvende de rette medier, så I får mere værdi af den indsats, I gør på de sociale medier.

Kursets indhold

  • Kendskab til de mest anvendte sociale medier
  • Valg af de rette sociale medier til jeres interne og eksterne kommunikation
  • Kundeservice, salg og kommunikation til kunder via de sociale medier
  • Vigtigheden af den interne kommunikation, når I bruger de sociale medier
  • Lovgivning om brug af sociale medier – fx brug af foto og konkurrencer

Antal kursusdage

1 dag.

Info om fag
47341 - Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Beskrivelse: Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Fagnummer: 47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 789,95