Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.
Er det dig, der står for at opdatere jeres sociale medier? Eller kunne du tænke dig at komme til det? På dette kursus får du viden, tips og tricks til professionel brug af sociale medier som kanal til at kommunikere med eksisterende og nye kunder. Du lærer bl.a. at udvælge og anvende de rette medier, så I får mere værdi af den indsats, I gør på de sociale medier.
1 dag.
Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.
Beskrivelse:
Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne.
Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.