Toggle navigation
Administration-1920x315

Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Garantikursus
Regional positivliste
Kort fortalt om kurset

Efter uddannelsen kan deltageren anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.

Hold

Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 49
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 5
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 10
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 14
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 19
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Løbende optag
AMU-online - Salg og Markedsføring - uge 23
Fjernundervisning Garantikursus Åbent Læringscenter
Info om fag
47247 - Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår deltageren, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.

Fagnummer: 47247 Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner Varighed 1 dag AMU-pris: DKK 208,00 Uden for målgruppe: DKK 789,95